RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Hennie's B'Day Makeup and Outfit

Sambata care tocmai a trecut am petrecut-o alaturi de Hennie, care a implinit o frumoasa varsta (pe care nu o mentionez :D ) asa ca a fost o bucurie pentru mine sa-mi mai exersez skill-ul la machiat alte persoane si sa-i creez un look potrivit si pentru iesirea din club care urma in seara respectiva.

Pot sa spun ca imi place mult ce a iesit, dar nu imi asum responsabilitatea tocmai pentru cat-eye-ul creat, care dupa parerea mea face tot machiajul :D Eu mai am de exersat la capitolul eyeliner lichid, asa ca nu m-am riscat. Maybe next time :)

Here's the final look :)






And her super cute outfit :)






Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

It's Friday Somewhere said...

E foarte draguta :D

Maddy said...

@It's Friday Somewhere: So true :) O sa-i transmit :) Te pup!

Post a Comment