RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Wednesday Review: Mastile de fata Montagne Jeunesse

In fiacare saptamana din luna aceasta am avut parte de cate o zi de rasfat in care am incercat mastile Montagne Jeunesse pe care le-am castigat acum ceva timp la un giveaway, mi-am facut o parere despre fiecare, deja vreau sa-mi fac  provizii cu cea care mi-a placut cel mai mult, asa ca astazi va voi vorbi putin depsre fiecare in parte.





Prima masca incercata a fost cea pentru curatare cu ciocolata alba. Yummy, nu?
Aparent si ei cred asta pentru ca pe ambalaj suntem atentionati sa nu mancam produsul, lucru care m-a amuzat enorm, dar pe care l-am inteles imediat cum am desfacut ambalajul. Chiar ai impresia ca acolo e ciocolata alba si cu greu iti vine sa o intinzi pe fata si sa nu gusti :)) Cel putin eu asa am patit :D

Consistenta mastii mi s-a parut interesanta, aproape ca o smantana, care aplicata pe ten mi l-a racorit imediat, iar dupa ce am indepartat-o nu-mi venea sa cred cat de luminos si curat este tenul meu.





Cea de-a doua masca incercata a fost cea fierbinte cu vanilie.
Dupa parerea mea si aceasta trebuia sa aiba avertismentul amuzant, insa mie nu mi s-a parut ca miroase a vanilie ci mai mult a caramel. Still yummy. 

Aceasta masca a avut o consistenta mai lichida si chiar am simtit-o fierbinte la prima atingere, insa senzatia aceasta a disparut dupa cateva minute. Ma asteptam la mai multa "fierbinteala", dar a fost totusi placut si asa.
Si aceasta lasa tenul luminos si fresh, insa nu este la fel de hidratanta ca prima. Eu cred ca este perfecta pentru persoanele cu ten mixt, pe cand cealalta am avut impresia ca este mai mult dedicata fetelor cu ten uscat, sau pentru cele ca mine, cu ten mixt, dar folosita iarna cand si tenul nostru are nevoie de putin mai multa hidratare.



Last but not least, preferata mea, masca de fata cu namol de la Marea Moarta m-a impresionat in mod special si despre ea spuneam la inceputul postarii ca vreau sa-mi fac provizii. 

Lasand la o parte mirosul de parfum barbatesc pe care il are, efectele acestei masti s-au facut simtite din primele minute de aplicare pe ten. Mi-am simtit tenul curatat in profunzime, iar aceasta senzatie s-a pastrat pe tot parcursul zilei.

Dintre toate, aceasta este cea mai potrivita pentru tenul meu si chiar ma bucur ca a fost ultima incercata. Parca stiam ca pastrez ce e mai bun pentru final. :)

Concluzia mea dupa folosirea acestor trei masti este ca merita cu siguranta incercate nu neaparat pentru usurinta cu care se aplica si indeparteaza, dar pentru faptul ca se vad rezultatele imediat dupa prima folosire, ca sa nu mai spun ca si mirosul este un mare plus.

Voi ati incercat mastile de la Montagne Jeunesse?

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

blueroses said...

Eu am incercat doar pe cea cu ciocolata alba dintre cele descrise de tine (LIKE);
Chiar ma intrebam cum e cea cu vanilie si cat de fierbinte o fi (m-ai linistit :)
Cea cu namol e urmatoarea pe lista mea, deci ma bucur sa aflu ca e atat de buna precum spui.
Mie mi-a placut foarte mult masca peel-off cu rodie si floarea pasiunii - efectiv imi dadea impresia ca dau jos pielea veche ca un sarpe pentru a descoperi o piele noua si curata :)
La partea delicioasa, mi-a placut mult sufleul de capsuni - hidratanta atat cat trebuie, se usuca pe fata, dar nu am avut senzatia aceea de mumifiere si miroase delicios :)
Rasfaturi placute in continuare!

Maddy said...

blueroses: Wow, trebuie sa incerc si eu masca cu rodie si floarea pasiunii. Si cea cu sufleu de capsuni suna yummy rau, sper sa nu-mi vinsa sa o mananc si pe aceea :))
Rasfaturi placute si tie iti urez :) Te pup!

Post a Comment