RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

Friday Tag: Liebster Award

Vreau sa-i multumesc lui Sunshine ca a fost atat de draguta si s-a gandit si la mine atunci cand a facut nominalizarile pentru acest award. Super sweet kissez!


Ca orice alt award si acesta are reguli care sunt:

1. Post the Liebster Award image on your blog.
Done.

2. Each person must post 11 things about themselves.

1. Anul acesta am implinit un sfert de secol.
2. Peste mai putin de doua saptamani voi pleca prima data din tara.
3. Nu am fost niciodata cu parintii sau bunicii la mare.
4. Nu am fost niciodata iarna la munte.
5. Mi-ar placea sa stiu sa inot.
6. Mi s-ar parea interesant sa locuiesc in alt oras decat in Bucuresti.
7. Nu-mi place sa fac sport, dar m-am decis ca macar de yogalates sa ma tin.
8. Sunt mini pasionata de masini si imi doresc enorm una.
9. Cand voi avea masina mea, primul meu drum va fi alaturi de iubitul meu pe Transfagarasan.
10. Colectionez brelocuri aduse de prieteni din orasele pe care le viziteaza.
11. Ador Coca Cola Cherry.

3. Answer the questions the tagger has set for you plus create 11 questions for the people you've tagged to answer.

Intrebarile de la Sunshine sunt:

1. Cum ar arata rochia ta de vis?
Cand ma gandesc la rochie de vis nu-mi vine in minte decat rochia de mireasa pe care mi-as dori-o si cred ca ar arata ca cea de mai jos.

(imi pare rau, dar nu mai stiu de unde am "furat" poza)

2. Crezi ca ai mai multe regrete sau mai multe impliniri?
Cu siguranta am mai multe impliniri pentru ca nu cred in regrete.

3. Unde ai fost plecata ultima oara in vacanta?
La mare, in Mamaia.

4. Ce alegi vara? Pantaloni scurti, fuste sau rochii?
Clar sunt fana pantaloni scurti, dar se mai intampla, rar ce-i drept, sa port si rochite. :)

5. Zi-mi un lucru cu care nu vei fi de acord niciodata.
Nu as fi niciodata de acord cu violenta.

6. Care-i primul lucru care-ti vine in minte cand auzi cuvantul "roz"/pink?
Cand aud pink ma gandesc automat la Victoria's Secret. :)

7. Unde ti-ai dori sa fi de ziua ta si cu cine?
Atata timp cat sunt alaturi de persoanele dragi mie nu conteaza locatia.

8. Faci sport des?
Daca mersul pe jos intra la categoria sport atunci raspunsul meu este da :)

9. La ce facultate esti/ ai fost/ vrei sa dai?
Am terminat Management-Marketing la Universitatea Romano-Americana din Bucuresti si planuiam sa-mi fac masterul in publicitate la S.N.S.P.A, dar n-am reusit sa rezist decat un semestru acolo din cauza unor probleme de sanatate.

10. Ce gen de machiaj preferi?
Super somkey eye cu nude lips. :)

11. Care a fost ultima carte/ ultimul film care te-a impresionat?
Tocmai am terminat de citit trilogia "Jocurile foamei" de Suzanne Collins si mi-a placut enorm avand in vedere ca primul volum l-am terminat in jumatate de zi. :) Ultimul film pe care l-am vazut si mi-a placut a fost "Good Deeds".

Intrebarile mele sunt: 

1. Daca ar trebui sa recomanzi un singur produs (fie ca e vorba de makeup, beauty etc.), care ar fi acela?
2. Ce parere ai despre BB Cream? Ai folosit pana acum vreuna si daca da, care?
3. Cum ar arata coltisorul tau de rai unde ti-ai depozita cosmeticele? 
4. Care este cel mai ravnit produs de makeup pe care nu te-a lasat sufletul sa-l cumperi datorita pretului?
5. Care este ultimul produs cosmetic cumparat?
6. Care este revista ta preferata?
7. Cum se desfasoara la tine o zi obisnuita de shopping? (faci lista cu ce iti doresti sau mergi in magazine si cumprei ce iti face cu ochiul?)
8. Faci shopping online si daca da, care este site-ul tau preferat?
9. Care este cea mai mare dorinta a ta?
10. Cum te vezi peste 3 ani?
11. Care este parerea ta despre blogul meu? (apreciez foarte tare sinceritatea si accept cu drag criticile constructive.)


4. Choose 11 people and link them in your post:

5. Go to their page and thell them.
Done.

6. Remember no tag backs!

Hope you enjoyed! Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

fashion doctor said...

mersi,puisor,o sa-l fac

Maddy said...

@modniza: Cu cea mai mare placere :) Abia astept sa-l citesc. Kissez!

Andreea♥ said...

Multumesc!:* M-ai facut curioasa, ce tara o sa vizitezi? :)

Maddy said...

@Andreea♥: Cu placere, scumpa! O sa vizitez Germania si daca am putin noroc si un orasel din Franta. :) Pupici!

Special Koko said...

Multumesc:*

Maddy said...

@Special Koko: Cu placere! :*

Post a Comment