RSS

"It's beauty that captures your attention; personality which captures your heart."

I'm Back...and with a Giveaway (Closed)

Hey, scumpele mele! M-am intors cu forte proaspete si idei cat cuprinde :) 
Mi-a fost tare voi si mai ales sa citesc blogurile mele de suflet.

Astazi vreau sa va fac o mica surpriza in semn de multumire ca sunteti mereu alaturi de mine.



Asa ca dau startul unui giveaway care va dura pana pe 30 septembrie la miezul noptii si unde puteti castiga:
- Too Faced - The Essential,
- Revista Glamour Germania din luna septembrie,
- 2 oje Essence si
- Un colier cute.

Pentru a participa nu este nevoie decat fiti abonate la blog si sa lasati un comentariu la aceasta postare in care sa-mi spuneti ce va place sau ce nu va place, critici sau sfaturi... Cam orice va vine voua prin minte si ma poate ajuta si pe mine :) 
Daca doriti sa dati un share pe Facebook nu ma supar, insa nu este obligatoriu. :)

Good luck!
Kissez!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

14 comments:

Unknown said...

Heiiii.esti o scumpa si o dulcica.Iti multumim ca te dedici noua,celor ce te urmarim.Am o singura critica-sa nu se mai intample sa lipsesti asa de mult ptc ne-a fost tare dor de tine!

claudia_mami said...

fb: nicoleta ciocoiu
share facut public fb stiu ca nu este usor sa detii un blog ,sa cauti sponsori si sa oferi premii chiar din banutii tai de acea tin sa ti multumesc pentru acest gest care merita laudat ,pentru fiecare zi unde cauti sa inpartasesti cu noi idei ,informatii si scurte rewieruri,toate astea ne fac sa fim cu ochi mereu pe blogul tau sunt zile cand intru citesc si nu las nici un comenatriu insa asta nu inseamna ca nu mia placut ci doar zile cand vreau sa va citesc pe toate dar oboseala de zi cu zi asi spune cuvantul ,incerc sa mi incarc baterile de pe bloguri cititnd cu energie pozitiva si sa trec mai departe prin viata asta atat de grea si de mizera . iti doresc sa ai cat mai multi cititori si fiecare zi sa fie doar o bucurie pentru totii .

Ilinca said...

welcome back scumpa:* mi.a fost un dor de tine de nu.ti imaginezi:* tu esti make-up freak eu sunt nails freak asa ca tare mult mi.ar placea sa vad ceva mai multe notd:D mai ales ca ai unghiute frumoase. puuuuuuuuuuuup:*:*:*

Beauty and others said...

GFC: beauty_and_others

Share: http://www.facebook.com/nicoletalexandra/posts/438716146181287

imi place blogul tau, imi place modul in care scrii, mi-ar placea sa vad mai multe postari de tip notd, tag, haul..

Deya said...

Gfc Andreia Daniela
o mica sugestie am doar pt tine ,te urmaresc doar de cateva zile, dar abia astazi am primit primul newsletter de la tine ,si ascesta cu linkul de la concurs, am cautat si alte postari de ale tale , dar din pacate nu gasesc o arhiva, e foarte foarte jos la paginadeci sugetia mea ptr tine sa faci o arhiva , cu ceea ce scrii si sa o pozitionezi undeva in susul pagini .
pup

Unknown said...

Hey :] Premiul arata foarte bine :D Imi place foarte mult blogul tau. Mi-ar placea sa vad o postare cu produsele drugstore pe care le recomanzi.

marilena maftei said...

Buna, multumim mult pentru giveaway!
GFC: marilena maftei
Abonare: mary_len25 @ yahoo com
Imi place modul tau de a scrie, clar si la obiect si imi place ca postarile tale au poze si ca impartasesti cu noi si din viata ta personala. Mi-ar place sa vad postari de genul DYI/tips/how-to.

RaL Petre said...

GFC: Ral Diaconescu
mail: petre_raluka@yahoo.com
Imi plac foarte mult pozele care le faci produselor langa flori :) Mi se pare o idee foarte buna ;)

coco said...

super premiu ! sunt minunate ojele :)
pai noi intram aici sau in alte parti pentru critici ? cand nu ne place ceva...cred...ca pur si simplu nu revenim , nu ???
aha...am gasit ceva...daca poti scoate chestia cu verificarea...eu...cred ca sunt robot :)))
nu cred...sigur...incerc iar...

Anonymous said...

multumim ca te.ai gandit si la noi. cel mai mult imi plac postarile cum au fost cele din zilele de luni in care erai plecata. mi.ar placea mai multe postari de genul asta.

A.M. said...

buna,
te urmaresc de ceva timp, dar nu cred ca am lasat vreun comentariu pana acum. de la mine ai un mare plus pentru faptul ca in ultimele postarile de tip LOTD nu ai mai ediatat pozele ca tenul sa fie cat mai perfect. sincera sa fiu, inainte mergeai in extrem si totul parea fals. ai un ten ok si nu cred ca e cazul sa apelezi la un program de editare :) nimeni nu e perfect, dar cred ca cei din jur vor sa vada realitatea. intradevar, daca in cazul in care postezi LOTD-uri pe blog si tenul tau e cu probleme majore, da - asa sunt de acord de editezi usor pe ici, pe colo. dar nu e cazul tau :)
pe de alta parte, cel si cel mai mult pe mine ma atrag postarile haul, review-uri pentru ca aflu mereu lucruri noi si in plus ca ma ajuta in decizia achizitionarii unor produse noi.
setul Too Faced mi-l doresc inca de anul trecut cand am vrut sa ma duc sa-l prind la reduceri, dar m-a tinut pe loc o distanta de vreo 120 km :)))
multumim pentru giveaway!

Bianca Roxana said...

Buna, sunt abonata de ceva vreme ( biarox84@yahoo.it), am dat share pe facebook si iti doresc tot mai multi cititori!
Nu sunt in masura sa iti fac eu critici, cand stiu cat de mult timp se pierde administrand un blog. In acelasi timp, avand in vedere ca dupa atata timp inca te urmaresc si citesc cu drag, inseamna ca imi face placere sa iti citesc articolele.De fapt, continutul lor este cel mai important si ne tine aproape pe toti.
Pupici

Florentina Georgiana said...

GFC: Florentina Georgiana
Abonata email: pastilwtsa_muov@yahoo.com
As vrea pe viitor sa citesc pe blogul tau postari gen: haul sau tag (imi plac foarte mult), posibil si niste outfituri. Mult succes si la cati mai multi followers. Dragut premiu :x

Unknown said...

GFC:lungu
abonata email:lunguvioleta65@yahoo.com
share:http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=305491992898335&id=100004223770286
multumim ca te.ai gandit si la noi. cel mai mult imi plac postarile cum au fost cele din zilele de luni in care erai plecata. mi.ar placea mai multe postari de genul asta.

Post a Comment